onsdag - 21 oktober 2009

Hej godingar =D

Sitter hemma i sängen nu efter en skithärlig dag!
Febern var ÄNTLIGEN över imorse och åkte te skolan med saknade magda :) 
... och träffade saknade emma linnéa å julia.

Efter skolan så drog ja hem till magda, åt negerbollar som hon hade gjort tills ja kom dit (h) asgött. Så kollade vi på nån weard film, haha. Jag har fortfarande ett sånt där havregryn i halsen och det kliar hela tiden, asdrygt :o
Men idag är de ingen pluggning här inte! Imorgon blir det dubbelt upp med spanska- å engelskaprov att plugga på, inte speciellt mycket men ändå något. -.-

Men efter en bra dag så känns det bra att få gå å lägga sig typ snart. Är väldigt trött, har ju legat i sängen i flera dagar och nu var det fullt ös i skolan haha ;D  Men ja fick skippa idrotten idag, kände att jag aldrig hade orkat med den ändå om jag hade varit med. Så det kändes skönt, hade jag varit helt slut nu ;)

Men nu ska ja gå å ta min glass som mamma å pappa köpt åt mig när dom var å handla, tehe. pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0