onsdag - 7 oktober 2009

=)))))))))))))))))

Inte kunna skrive nå sen ja kom hem för min kära lillebror har födelsedag idag, grattis till honom.. Så har käkat mig mätt på tårta nu, götta!

Skoldan har varit typ somvanligt. Non kollar vi på film, engelskan kollar vi på film, spanska hade vi ingen, slöjden är ja slöjden, svenskan gjorde vi typ ingenting. Sen så sluta vi, typ, skulle egentligen på idrott. Jag som längtat efter att få bada på badhuset :o  men nejnej då ska den drygaste veckan på hela månaden komma, den fucking mensen -.- Killar, ni fattar inte hur bra ni har det :'o

Aja. Så blev de kalas och syrran å ja snacka lite om praoen. Börjar halv tio på måndag, känns sköönt. Tar nog moppen dit skulle jag tro. Får se ;)
Men annars så har ja inte hunnit göra så mycket mera. Ska sätta igång med mitt So pluggande för det är ju so-prov på fredag, suck.. Aa, lika bra att sätta igång.. pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0