sick - 16 oktober 2009

Hej allihopa.

Sorry för dålig uppdatering men jag är sjuk. Redan imorse kände jag att huvvet inte riktigt kändes bra, men trodde inte att det skulle gå så långt som de gjorde. Runt två-tre mådde jag verkligen inte bra. Huvudet värkte somfan och jag höll på att somna hela tiden. Men fyra fick jag åka hem och jag somnade nästan på mammas salong. Shit vilken huvudvärk ja hade!

Åkte hem med mamma å pappa. (fick skjuts av min syster imorse, tacktacktacktack!) och direkt när ja kom hem tog ja ur linserna och gick å la mig. Sov två timmar sen käka tacos, å nu sitter jag och kollar på high schoool muscal 2 eftersom den går på tv. Riktigt underhållande..

Resten av kvällen spenderas framför teven med massa alvedon för de känns som att mitt huvud ska sprängas när som hellst! Skitjobbigt. Blir typ aldrig sjuk, och när ja väl blir det så blir ja riktigt sjuk. Men måste kolla film nu. pusshej, hoppas ni mår bättre än jag gör.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta bort länken till mig vill fan inte att alla ska komma åt min blogg!!!!! arg

2009-10-16 @ 22:36:37
Postat av: emma

HAHAHAHHA omg, kom å tänka på dig så fort ja spela de här spelet, FYFAN VA KUL DE ÄR!! x''D helt stört xD http://www.spela.se/spel_/Icycle.html

2009-10-17 @ 01:12:16
URL: http://emmaaeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0