sleep - 13 oktober 2009

Känner att mitt humör börjar trilla ner i graven. Något liknande iallafall. Fick nog en rejäl "bonk" av hjälmen när det inte gick så bra... känner att ja fått en bula. inte kul. Gör att jag bara vill försvinna för det gör så ohyggligt ont. Den syns inte, men den känns! Fyfan vad ont det gör.

Har ni någon gång varit med om att man varit mitt i ett bråk mellan två nära vänner? Att två personer säger olika saker och man bara står där och nickar och försöker hjälpa? Det är de jag gör nu. Man måste jämt tänka till så det blir rätt, för man vill behålla båda två och vara på bådas sida. Jag tycker sånt här är skitjobbigt. Men jag vill ändå vara där och lyssna å försöka hjälpa. Just nu.... så är jag förvirrad.

Måste nog få tänka lite och sova sen, godnatt.


Kommentarer
Postat av: emma

Jag vill inte att du ska vara på min sida!

Jag vill inte att någon ska vara det, alltså, inte sådär emo-aktigt, men du fattar xD

Men jag vet att det är omöjligt att välja sida, därför vill jag inte att du ska behöva göra det heller.

Jag tänker iallafall inte kräva att någon håller med mig, för så länge jag gör det själv har jag något att stå upp för! För det står ju trots allt bara mellan mig och Ellen och då är det hennes åsikt VS min, det är allt som gäller på slutet liksom.

Annars blir det lätt som i 3an, när man blev i olika lag och bråkade på som fan, vilket slutade i att lärarna skulle prata och ringa hem och sätta in regler å grejer, så ja tror vi skiter i de, haha :'D annars vet man aldrig vad Jill och Beo hittar på xD

Jag tycker du står bra där du står nu ja! xD

2009-10-13 @ 23:33:42
URL: http://emmaaeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0