söndag - 18 oktober 2009

Godmorgon!

Sitter här med varm oboy till halsen som fortfarande inte är helt återställt ännu. Men huvudet är det bättre med och jag blir inte lika yr ofta! sköööööööööönt. Men det dunkar till lite då å då, så helt bra känns det då inte.. Och nacken! uscha, undra hur jag legat på för sätt för jag har skiiiitont i den ;o

Internet krånglar somfan just nu, datorn känner inte av modemet typ var femte minut ;s  fan vad allt detta skit ska krångla! Blir så jäkla irriterad så de är nå sjukt -.-

Men ska börja plugga till engelskaprovet som vi har imorgon. Om jag dvs går till skolan.. får hoppas på det. Hatar att missa massa saker! Aja. see ya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0