tisdag - 13 oktober 2009

Hej allihop.
Sitter med massor med praopapper som jag ska börja ta itu med eftersom jag inte gjorde det igår. När jag ändå snackar prao så har dagen var rätt okej. Något segt imorse, men mot slutet gick det ganska fort och vi glömde till och med bort tiden så gick tjugo minuter mer än vi skulle, haha =)  ungarna är skitsöta, något dryga, men det är alla ungar ;)

Påvägen hem kikade jag in på skolan och snackade lite med ellen :))  å sen raka vägen hem i det iskalla vädret. Sjukt irriterande att jag skulle åkt moppe imorse, men det hade regnat och frusit så de var typ is på gatan så jag lära cykla istället. Jävligt borttom fick jag när mamma sa det till mig typ sjugo i åtta x>


Men nu återstår bara ridlektionen och sen får jag ta de lugnt. Får se om jag tar moppen upp eller om pappa skjutsar mig. Blir ju så jäkla kallt när jag ska åka hem runt sju.. Så aa, vi får se :) pusssssss.

 



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0