tisdag - 20 oktober 2009

Godmorgon..

Shit, jag är fortfarande hemma och är sjuk. Vad är det för jävla fel egentligen? Jag som aldrig blir sjuk har varit inomhus och lidit mig igenom snart fyra dagar! Usch, när ska det ta slut.. Ingen ridning blir det idag heller, fan vad irriterad jag blir. ÅÅH!

I lördags mådde ja inte direkt bra.. jag frös som bara den, jag hade ont i hela kroppen, huvudet benen och ryggen dunkade sönder, näsan var så full med snor så jag inte kunde andas och snyta mig för de tog aldrig slut, halsen brände, hade massa slem i halsen så hostade nästan så ja spydde. Sen hade jag ju feber också...

VILKEN HELG VA? JÄÄÄTTE KUL.

Nu:
Hostar fortfarande, fortfarande snorig kmr bara mer å mer hela tiden, vart fan kommer det ifrån!? ;o , åsså feber.

Jag vill bli frisk. Jävla skit. Jävlar vad jag blev irriterad nu. Nu jävlar ska sluta skriva på de här inlägget. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0