tisdag - 6 oktober 2009

Kom nyss hem från tandläkarn, och mja. Hade inte behövt åka dit ens, för de var inget fel eller nånting så aa.
Skoldan var väl somvanligt. Matteprovet gick ganska bra faktiskt, tror jag iallafall. Har säker fel på typ allt men det kändes som att det gick bra :'D 

Annars så är det lugnt. Ska sticka te stallet om typ 40 minuter. Kommer va iiiskallt för jag ska åka moppe dit. Inte så kul.. Men det är roligt å åka =D  Har typ otursdag idag (enligt facebook, haha :'D) så ska ta det försiktigt så jag inte kraschar med moppen eller ramlar av och bryter nacken när jag rider eller nått, hehe. Men närå, ska nog gå bra ;) 

Skriver ikväll vid typ åtta-nio. pussss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0