torsdag - 15 oktober 2009

Halloj.

Sitter i sängen och jobbar lite med svenska uppgifter. Riktigt underhållande är det. not.

Började 8 idag och gick till elva, riktigt skönt var det! Tiden gick fort men kände mig bra trött ändå. Skulle egentligen behöva ta en liten paus nu och sova. Men då måste ja ta ur linserna och sen sätta i dom igen, å det orkar jag verkligen inte ;)  Så får sitta med lite oilka läxor, har ju bla. engelskaprov nästa vecka! ;o

Iallafall... Efter praoen så hämta mamma upp mig och vi åkte till valbo. Först gick vi in på ikea å köpte skrivbordslampa, sen in på hööks å köpa nya ridbyxor haha -.-, å sen in på hela alltihopa och köpte present/er (? ;) till magda som fyller år snart! =D

Kom hem för en timme sen ungefär och har hunnit käka. Blir ingen moppefärd till stallet idag, mamma skjutsar upp mig och sen kommer hon och kommer tillbaka å kollar efter hon handlat. Första gången på flera år! Bara därför kommer det gå piss, så ser inte fram emot de. Måste ju vara duktig å visa hur mycket man utvecklats :'D  Aja. back to the homework... byeee.


HAHAHAHAHAHA såååååååååååå bra ;D

Kommentarer
Postat av: emma

så jävla kung lååååt!!!!!

2009-10-15 @ 18:02:35
URL: http://emmaaeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0