una timme till - 5 oktober 2009

Sådärja. Ännu en timme har gått och jag har kämpat mig igenom mattebokens C-tal och så har jag gjort blandade uppgifter och träna mera. Galet mycket jag gjort alltså :o förstår inte hur jag hunnit med allt, men det känner desvärre inte som att jag har fått in någonting i hjärnan. Tur att man får ha fuskbok på provet iallafall :)

Men ska ta en liiten paus nu igen och sen gör jag fördjupningen, sen är det klart! =D   Känns faktiskt onödigt att göra de, men jag gör den utifall. Här ska pluggas :>


Känner att jag är jävligt trött också, blev "sent" igår. Okej för att vara mig och sova när det är skoldag efter så blev det sent, klockan var väl typ elva och snacka om att jag verkligen inte kom upp imorse. Om mamma inte hade varit hemma hade jag seriöst somnat om! ;o

Men blir massa teve ikväll så får inte sova då heller. puss på det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0