vacker vägg - 2 oktober 2009

Tjo. Magda åkte nyss hem och vi har typ hyprat omkring och läst igenom massa gamla böcker från när man gick i 1-2-3an typ, haha.

Å nu har jag precis kollat på idol som suger apa. Hata att Jon åkte ur, han var fan bäst -.-  tur att erik är med så man har någon intressant att kolla på ;o 

Men nu ska jag ta och lägga mig ner i min varma säng och sooova. Så sjukt trött! ... godnatt.


hoppas det fungerar nudå. var ett tag sen jag skulle ladda upp den här men det blev aldrig av. men nuså ! =)

UPDATE: okej bilderna försvann men skitsamma ni hör vad vi säger :'D  om det är någon som orkar lyssna
överhuvudtaget... men bara satt ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0