varning, skryt - 15 oktober 2009

FYFAN VAD JAG ÄR PÅ BRA HUMÖÖÖR!

Ridlektionen gick så jäkla bra. Fick Gabbi, slapp alltså enögde Miro. Uppvärmningen gick sådär, fick typ kramp i vänster arm-muskel så kunde inte värma upp henne ordentligt. Kändes inte så bra. Men när vi börja hoppa fram kändes det som att det inte gjorde så mycket, hon var frammåt men jag kunde ändå bestämma å ha kontrollen. Blev nått språng som gick snett men sllt kan inte vara perfekt right? ;)
Sen blev de att hoppa bana x2, först lite lägre och sen lite högre. Första gången gick superbra. Sen andra gången med lite högre gick så jävla bra, hade kontroll även fast hon försökte dra iväg och sista hindret höjde jojjo ännu mer (+ att hon höjde en bra bit mer än dom andra fick hoppa) snacka om att Gabbi laddade mot hindret, och vi flööööööög somfan över ;) Snacka om att ta revanch från i tisdags!  Åååh känns så jäkla braaaaa!

Sammanfattning av allt = Självförtroendet är på TOPP!



Bortsett från ridlektionen så har kvällen varit rätt lugn. Har hunnit med å käkat och duschat. Så nu återstår bara att sova. Har sovmorgon imorgon till typ tjugo i elva då jag ska möta upp ellen å sen käka ;) Hinner nog med ett inlägg innan jag sticker imorgon då. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0