äsch då - 24 september 2009

Tjo :)

Sitter vid syrrans dator nu en liten stund, orkade inte sätta på stationära så jag lånade hennes istället (a)  ridlektionen kändes hur ra som hellst och jag älskar biran (hästen jag red) , hur underbar som hellst! Gash, typ realy happy :>  aja. Min moppe har tagit självmord den med. wtf lix. Skulle starta moppen somvanligt och näe fungera inte, så jag gjorde (somvanligt) så kickade jag men det fungerade inte heller! Så höll ja på i alla olika knappar å stöd å vettefan, jag provade nog i stort sett allting som man kan göra för att starta en moppe. Så jag blev så jävla förbannad att jag slängde ner allt på backen och gick in och frågade sofie om hon kunde skjutsa upp mig. Tur att man har en syster som har körkort alltså ;)

Så ja, jag kom dit iallafall och jag hade en jäkla tur att biran gick lektionen före så jag slapp stressa ihjäl mig!

Mja, nu sitter jag i soffan och måste hoppa in i duschen. Ska göra det sen gå å lägga mig. godnattttt.

(bilderna kommer imorgon för aa ni fattar..)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0