bestestis - 13 september 2009

Hejjjjjjjjj.

Stack ju somsagt till manno å pampas tidigare. å känner att jag har växt ifrån manno rejält nu så när felicia inte är med så blir det pampas som får jobba :)  vi mötte upp hanna och hon var med som fotograf, fast hon fick också prova rida en stund också. och hon tycker pampas är skitsöt, men han var hur omusklad som hellst och såg skabbig ut haha ;) 

Men vi hade de trevligt, pampas var glad å bockade hela tiden med hanna haha så aa :)  sen så blev jag kvar i stallet ett bra tag för pampas hade svettat ur sig en maaassa skit under "pälsen". så jag fick stå och skrubba i typ en halvtimme för vadera sida x>  

Kom hem vi sju och satt mig framför teven med mat ( en pannkaka å godis (A) ). sen så fastnade jag där och har precis kommit ut ur duschen. så nu håller jag på att ladda in bilder för fullt. över 700 bilder blev det idag, mycket att gå igenom alltså..  så ja. lets start with that. pusssss.

bilder kommer senare eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0