fredag - 25 september 2009

Äntligen helg!

Den här helgen är i stort sett fullbokad :>  Om cirka en halvtimme kommer syrran och vi drar upp till valbo typ direkt. Efter det så ska man väl slänga i sig nått att äta sen bär det av ut till emma i årsunda. Stannar där ett tag, åker sen hem och lägger mig tiiidigt för ska upp imorgon och åka på rally! Ska vara där hela dan och stå å fotografera.
Sen på kvällen kommer magda och sover här förhoppningsvis :> 
Sen så ska vi upp tidigt, eller jag skulle iallafall upp te stallet till klockan åtta, men eftersom moppen inte fungerar så blir det nog inte av. Det beror på om moppen lever då, annars får ja å magda sovmorgon :))))) 
och söndan blir nog ganska slapp om det inte blir stallet då. Så ja. Ganska mycket på g.

Så jag hinner nog inte med att blogga så speciellt mycket :<   men vi får se.


Imorse vid halv fyra så började katten jama och gick omkring i huset så jag lära ju gå upp och släppa ut honom. Och precis på vägen tillbaka så slocknade ALLT ljus. Ett minus var ju att jag inte hade några glasögon på mig så jag såg absolut iiingenting. Fick känna mig fram och stod stilla i kanske en kvart för att jag inte såg och vågade gå någonstans, hehe :'D
Men ljuset kom tillbaka och jag kunde gå å lägga mig igen, hah. Snacka om att jag blev helt vettskrämd. Jävla katt..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0