fredag - 4 september 2009

Heh, godmorgon..

Jag är hemma å är sjuk. Igår snackade magda å jag om att vara hemma och låsas vara sjuka för att man inte orkade fredagar. Men vad händer, jo mot kvällen igår när jag sitter på moppen påväg hem så börjar allt snurra och jag fick köra av vägen och stanna å bara stå stilla ett tag så jag kunde köra vidare. Så jäkla äckligt var det. Iallafall så hoppades jag på att det skulle gå över tills idag men det gjorde det inte. Var upp två gånger inatt för att jag höll på att spy. Å idag känns det fortfarande i huvvet trots 4 alvedon och så har jag ingen aptit alls för då mår jag bara illa.

Och just nu.. känns det något bättre. Jag kan iallafall gå runt i huset utan att behöva stanna upp och sätta mig ner för att den snurrar. Så det känns bra och jag har sovit i typ 14 timmar nu så jag ska försöka hålla mig uppe. Känns som att jag inte behöver sova nå mera.

Så jag ska istället för att sova sätta mig och kolla på film-kanalerna som pappa fixat. Får nu hoppas att det går bra filmer också. pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0