hissar & dissar - 1 september 2009



Hissar:   Moppen - jag äääälskar att åka ! :)

              Orientering - Woho, sista lektionen imorgon ska vi orientera på idrotten. Det är typ det bästa som finns
              när det gäller idrott. För det är skitenkelt att leta på kontrollerna och det går rätt snabbt. I love it :>
              
Dissar:   Förkylning - den kanske mest irriterade saken man kan få? täppt i näsan hela tiden, skitkul -.-

              Mitt väntsra örhänge - ända sen linnéa ryckte ut det på något vis ? xD  så har pluppen börja glida ur
              hela tiden.

              Ludwig - Min katt alltså. Han hårar överallt och på allt. Så om man sätter sig ned i tex. soffan eller min
              säng så poff blir man alldeles full med hår på baken. GREAT ! -.-
              
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0