hissar och dissar - 19 september 2009


- Farmville.
Beroendeframkallandeeee!

- Facebook.
... inne, bilddagboken ute.

- Moppen.
Undra hur många gånger den varit på hissar-listan? men det är så jäkla skönt att kunna ta sig någonstans utan att behöva fråga om skjuts eller cykla. i love it.

- Idol.
De första två veckorna när det är uttagningar är helt klart det bästa med hela pogrammet.

- Julias Födelsedag.
teheheheh, på måndag då jeflar!


- Hösten.
Kallt och det blir bara mörkare å mörkare på kvällarna. iiiiiiiiiiiiinte ett dugg kul.

- Moppen. (!)
Den åker för sakta, varför ska den inte kunna åka lika fort som bilar för? :<

- Skolans musik.
Nu när dom äntligen satt upp högtalare i korridorerna så spelar dom CAROLA!? vafan är det med dom egentligen?

- Mygg å knott.
Jag har tvåhundrasjuttioåttatusen myggbett.

- Glasögon.
På något sett så blir dom smutsiga hela tiden. I hate it.


Kommentarer
Postat av: julia

asså seriöst. om du sätter upp en ful bild på mej så sväääääär jag att jag kommer bli SÅHÄR jävla sur -.- jag är seriös !!!!!!

2009-09-19 @ 21:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0