lördag - 12 september 2009

Tjaaaa iäm back!

...... från kvarnströms gården :)  där hade ju dom värsta uppvisningen av kadrilj och massa annat stuff. jättekul att se på var det, OCH FOTA. ehe. Blev inte sådär ööverdrivet mycket bilder men det vart över 280 stycken iallafall så får sitta å rensa lite när alla laddats över.

Så jag har ställt upp som fotograf alltså och nanna (som äger stället) sa till och med att om det blev bra bilder och om hon fick använda dom till hemsidan så skulle jag få en två timmars turridning där. Får se om hon kommer ihåg det, haha. det är inte så jätteviktigt men ändå :>

aja. nu så ska jag hoppa in i duschen och sen så skulle kanske jag åka till magda. vi får se hur det blir. pusss.

kommer förmodligen även upp lite bilder sen :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0