måndag - 21 september 2009

Hejj. Kom typ precis hem från valbo, direkt efter skolan kom mamma å mormor å hämtade upp mig så stack vi dit. Kommer ni ihåg när jag berättade om att mormor och morfar hade vunnit 75.000 på trav? och att jag fick 5.000? jag har cirka 400kr kvar av dom 5.000:- hahah. lyckat. och det har knappt gått typ två månader?!

Aja. nu har jag nog kläder så det räcker ett tag :>

Sen i skolan så är det bara 3 9:or kvar för alla andra är på prao, galet tomt det är utan alla ;o eller ja. inte jättetomt, men ändå :)   pussssssssss.


god frukost på Saw-maratonet som ja, julia å magda hade på sommarlovet. :>


Kommentarer
Postat av: jjulia

det va inte på sommarlovet my -.- titta på min & magdas blogg får du se -.-.-.-.-.-

2009-09-23 @ 10:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0