måndag - 28 september 2009

Bloggandet går segt just nu. Hatar att det tar sån jäkla tid med modemet, jag vill kunna sitta vid hubert igen ;< 

Aja. Direktly efter skolan drog ja hem, hämta havregryn, haha, och drog te magda. Vi bakade negerollar och kollade på film, och hade kul somvanligt :'D Men ni kan nog inte fatta hur mina fingrar ser ut nu. Inkletade i nagellack, haha. + att mina tummar är tejpade. det är ju suuper ;)

Klantig, som alla vet att jag är, så har jag glömt matteboken i skolan och vi har p r o v imorgon..... feel great. tur att man får ha fuskbok iallafall :> hatahatahata matte...
pussssssspåer.


Tänkte för en gångs skull lägga ut bilder. Men nääe då hittar jag inte sladden, grejtannnn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0