martian child - 3 september 2009

Tja :)

Har suttit framför teven och kollat på filmen Martian child, den är fortfarande inte slut men jag måste ju hinna blogga innan jag åker te stallet :>   filmen är askonstig iallafall, har inte sett från början så först fattade jag iiingenting, men nu har jag förstått att ungen som är med i filmen säger att han är från mars? japp, konstig film men ändå ganska bra :)

Skolan var väl somvanligt idag antar jag. Magda och julia var tillbaka så de var skönt, inte lika tomt :)  och ja, sen är väl allt somvanligt? Fredag imorgon och det betyder segaste dagen på hela veckan. Vårat schema är ju inte direkt asbra.. So, Svenska, Idrott, Matte, Engelska och Spanska!? Dom mest dryga lektionerna på en och samma dag, vafan tänkte den som gjorde schemat där :o   Aja, nu ska jag fortsätta och kolla på filmen. pussss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0