mina ben går av - 1 september 2009

Hej allihop.

Ligger nedbäddad i sängen nu och... Mina ben gör så jäkla ont, träningsverk antagligen. Jag dödar benen om det är växtverk, jag vill inte bli längre :|   men hästen jag red idag var väldigt osammarbetsvillig ibland så jag lära sitta och puckla pån hela tiden. Så jag har antagligen träningsverk då.

Men nu är jag så jäkla trött så jag håller på att, hehe, somna ?  Men min näsa gör skitont för näs-sprayen var skitstark, om man kan kalla det de? Det svider i näsan iallafall, men bättre det än att ha massa snor där -.-

Men nu ska jag krypa ner under täcket och stänga av teven å sen soooooooooova. såå.. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0