motiooon ! - 5 september 2009

Tjooo.

Äntligen hemma igen efter typ två och en halv timme med motion. Jag följde som sagt med hanna till kalle. Så först stack vi till "ridbanan" och bara vimsade runt tills vi inte orkade nåmer och sen gick vi mot högbo bruk. Å där var det hundutställning och alla bara glodde, hade dom aldrig sett en häst förut eller :o
Aja. Så fick vi runt hela den där jävla sjön i högbo. Så nu har jag alltså fått motion för en hel veckaa!

Nu kan jag nog lassa i mig masssooor med godis. Synd bara att vi typ åt upp allt igår -.-'  men men. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen så ska jag slänga i mig något. Sen så aa, blire magda. pusssss.


Kommentarer
Postat av: hänni

dom är nog bara avensjuka på oss för att vi har en sån snygg häst vetu my haha :)

2009-09-05 @ 15:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0