onsdag - 16 september 2009

Hej på er. Bloggandet går segt just nu. Jag har lixom ingenting att blogga om, eller jo det har jag men jag har varit väldigt upptagen ända sen i typ fredags. blev ju kiosken med ellen på fredan, på lördan blev de kadrilj, på söndan åkte vi till vansbro å sen red ja, på måndan blev det magda hela dan å igår blev det pluggande å stallet. Så jag har helt enkelt haft fullt upp :>  

Men idaag är det ganska lugnt. Skola först. Idrott sista lektionen och fyfan vad duktig jag var som sprang typ en tredjedel av 2,5 km ! :o   snacka om att det var skönt att ta sig en låång dusch efteråt haha :) Så nu sitter jag å kollar igenom det jag missat under dom fem dagarna å sitter även å kikar på vad jag ska laga för mat ikväll. Har nämligen hemkunnskapsläxa i att laga en måltid för familjen haha! Pappa sa nyss att han hade tagit upp fisk så jag får väl kolla bland fiskrecepten då. pussssssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0