onsdag - 9 september 2009

Hej allihop :>

Har nyss suttit och chattat med en från telia, å modemet till mitt mobila bredband ska lämnas in. Så nu får jag väl hoppas på att garantin på den jävla saken är kvar, annars blir väl pappa tokig..

Skoldagen har väl varit något okej. Vi gick till halv tolv sen fick vi sluta från sista lektionen för dagen och sen drog vi hem till julia innan vi skulle på den jävla skoljoggen.. Och våran klass är ju som den är. Jag, linnéa, emma, robin å eddie satt vid ett vindskydd under en timme typ, hehe. å kollade på när alla andra sprang. Men magda å julia var duktiga som skulle ha sprungit en mil och gjorde nog det? ;)  får se imorgon vad dom säger eller om dom gav upp, haha :'D

Aa, så nu ska jag typ snacka med pappa om modemet och sen så ska jag sova. Så jäkla trött. Trots att jag lägger mig typ nio på kvällarna, haha. så är jag ändå grymt trött. så egentligen så hjälper det inte att gå å lägga sig tidigt utan man blir lika trött ändå -.-   pussssssss.


gulligt julia x>


juliia, å typ halva magda å emma :'D


linnéa haha ;>


magda å emma var svårtfotade :>

Kommentarer
Postat av: emma

haha, jäää (h)

2009-09-09 @ 19:54:03
URL: http://totaltpantade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0