piggelin - 4 september 2009

Hello :)

Har legat i soffan precis heela dagen och jag har faktiskt blivit bättre. Är pigg och har käkat taimat så jag antar att det är back to normal typ :>  fast fortfarande förkyld men men. Vid två kom även ellen hit en stund, för hon skulle till stockholm så då fick hon låna min sladdgrej som man har i bilen till datorn. Jag är så snäll :) 

Aja. Får se hur det känns imorgon, annars så ska jag följa med hanna upp till kalle. Å fotografera såklart, var ett bra tag sen jag tog upp kameran så nu måste det ju bli dax igen. minmästerkameraärsaknad. Så blir att ladda batteri inatt och sen vakna upp frisk. Förkyld kan jag vara, det är inga problem men inte det andra. uschnej :)

Så nu ska jag bara kolla igenom lite bloggar, sen så ska jag sitta med mamma i soffan med godis resten av kvällen. Sen typ sova tidigt. pusssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0