söndag - 13 september 2009

Tjo. lite sent inlägg men hann inte imorse..

Gick upp typ halv nio och sen åkte jag, mamma, pappa, mormor och morfar till en stuga i typ vansbro. och gps:en var ju helt dum i huvve, så istället för att åka en genväg på asfalt och rakt förbi en sjö så visade den att vi skulle åka runt sjön på en fucking jävla grusväg. Så vi hade stor lust att ge upp för den kändes oändligt lång och vi kom typ bara längre å längre in i skogen !?  aja, vi lyckades komma ut iallafall. Stugan var en stor besvikelse, massa sunkmark utanför och typ läckor i taket? så jag skulle såå inte följt med -.-

Nu är vi hemma iallafall, och jag har sjukt ont i rumpan av att ha suttit i mitten i bilen. Men trots det så troor jag att jag ska orka med att åka ut å rida :>  har inte varit där sen sommarlovet så det är kanske dags igen? :)   men funderar på att ta det imorgon istället för vi slutar ju tidigare. Så behöver jag typ inte stressa innan det blir mörkt och trökigt :)  näe så blire inte! jag åker nu med desamma åsså kommer hanna å typ följer med å antagligen fotar :) pussssssss.


ett år sedan.. jisses :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0