söndag - 27 september 2009

Godmorgon!

Felicia sa sist ja prata med na att hon skulle starta klockan åtta idag, men när startar hon då? Jo halv tio. Så jag gick upp för tidigt, nice. Men gör inte så mycket. e piggggggelin :)  

Haha, igår var ju en upplevelse. Ska inte säga något förrens jag snackat med magda om det, hahaha! Undra om hon kommer ihåg det :>   aja. ringde emma å snacka om det som hände. Satt uppe till typ kvart i två sen skulle emma åka moppe, hah, så då somna jag. Vaknade runt halv sex för att katten ville ut men orkade inte med att släppa ut honom, dumt gjort av mig, nu ligger det skit bakom soffan. Så det stinker i hela huset. fyfan..

Och ja, snart bär det av till stallet, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0