söndag - 6 september 2009

Godmorgon. Eller aa..

Kom precis hem från julia och ja vart ska jag börja.. jo vi åkte ju dit vid klockan sju typ och det första vi gjorde var att sätta på första filmen och hm.. vid mitten av andra filmen tror jag de var så stack jag å julia ner till ica på moppen. Men när vi var tillbaka så hade vi antagligen för lite läsk så vi fick åka dit igen x))  men sen så satt vi vid dom jävla filmerna hela kvällen. Magda var aspigg, julia var astrött och jag var typ mittemellan. Men julia somnade vid sista filmen, så magda å jag kollade klart på den själva. Sen vart vi aspigga och satt på hannah montana the movie, hahah (y)   fast vi blev snabbt trötta vi med och klockan var kanske.. halv fem eller nått när vi somna ;)

Å vaknade upp imorse klockan halv elva typ. Snacka om att man drömt om dom där Sawfilmerna hela natten, haha. Men dom var rätt bra ändå, jävla mysko filmer :'D   Men nu kom jag iallafall just hem efter att ha skjutsat hem magda på moppen och vet ni vad? Nu har jag äntligen fått tillbaka usb-sladden :D så nu ska jag fixa med lite bilder. pusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0