tisdag - 15 september 2009

Ops :>

Igår så åkte jag direkt efter skolan hem till magda och ja vad ska man säga. Jag kan ju först och främst säga att jag råkade ha av hennes handtag på frysen (+att man måste trycka in handtaget för att frysen ska öppnas) så nu kan dom typ inte öppna frysen, haha. (a)   sen så hade vi massa annat för oss.. kollade film, tv, dator, ute å typ lekte haha, å spelade golf och det är jag king på! Så när jag kom hem var klockan åtta och jag satt med å käka sen rakt i säng. Var så sjuukt trött så orkade inte ens titta på datorn.

Så imorse var jag typ skapligt pigg tills julia kom och förstörde min dag, så sjukt irriterad på den människan nu så jag vill inte veta av na nåmer idag kan jag ju säga. Så jag ska kolla igenom spanskan som jag har till imorgon och sen ska jag dra iväg to thö stable. Kommer hem vid typ halv åtta och då ska jag hinna käka och sen så blir det bara pluggandes.

Känns att skolan tar upp lite mer tid nu än förra året. Engelska och spanska läxa ska vara klart tills imorgon så ja har lite å göra. pussssssss.


hanna är duktig fotograf :>


Kommentarer
Postat av: julia

hahahahah förstårde din dag ? HAHAH jag slog dej med några papper ?

2009-09-15 @ 18:05:00
URL: http://pullanochjag.blogg.se/
Postat av: emma

fan va härlig bild :o

2009-09-16 @ 20:51:12
URL: http://totaltpantade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0