tisdag - 8 september 2009

Helloo :>

Har vare i skolan somvanligt idag. och vad har vi imorgon då? jo skoljoggen, fyfan vad drygt. Men får väl åka dit och gå ett varv sen åka hem, haha (y)  å sen på torsdag är det ju skolfoto, kul.

Kom hem för typ en halvtimme sen och har slängt i mig nån macka och är sjukt jävla mätt. Tanken av bara att sitta upp på en häst är just nu inte så kul. Får värsta magknipen när ja rider om jag precis käkat, så det kändes nästan som att jag skulle skippa ridningen. Men ne, då blir pappa inte glad å inte jag heller :)  för då får ja inte köra moppe (a))

Lektionen börjar tjugo i sex, så då måste jag alltså åka typ tjugo i fem. + att vi ska bygga bana så kanske ska åka tidigare?  näe shit the same. märkt att jag babblat upp massa ointressanta saker som bara dom jag känner troligtvis bara orkar läsa? det är ett tecken på att jag ska avsluta det här inlägget. pusssssss.


suddig bild från strandbaden. ge mig sommarlov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0