torsdag - 10 september 2009

Oj, lite dålig uppdatering nu kanske? Men jag har faktiskt något att skylla på.. mitt mobila bredband ska på inlämning så dom ska kolla vad som är fel och jag tycker inte om att sitta vid den stationära datorn. Därför är det lite trökigt här just nu :)  men jag fick ju in lite bilder sen igår iallafall!

Idag då.. jo sovmorgon somvanligt men hann inte med å blogga för det var skolfoto idag, så ja, fixade mig somvanligt så varför tog det sån tid egentligen... jag fastnade iförsig framför "vakna med the voice" ett litet tag så det är nog orsaken, hehe.. 
Men trots skolfotot, som inte kommer bli bra, som alla andra skolfoton, så har väl dagen varit okej :>  och nu ska jag ta å typ tare lugnt innan ja sticker till stallet och sen ska jag plugga skiten ur mig. nedå, men typ ;)

Och jag hinner antagligen inte med något inlägg när jag kommit hem från stallet och efter skolan imorgon ska jag med ellen å jobba i kiosken i högbo, hah. Så uppdateringen kommer på kvällen nån gång. pussspådet.


sweetemma :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0