valbo - 2 september 2009

Tjaa :)

Har precis slängt i mig några pannkakor och är nu asmätt.
Skolan var, haha, ehm.. Linnéa och jag var dom enda tjejerna i klassen som var där, kändes ju asbra. Så det har varit ganska tomt hela dan. Sen på orinteringen höll jag på att dö. Först skjutsa linnéa dit på cykeln och sen gå runt i hela trebo-spåret typ. + att vi tappade bort oss ett tag, haha. Så mina ben är något döda just nu.

Efter skolan var jag helt slut i hela kroppen och ville bara lägga mig och sova. Men jag, mamma å pappa åkte upp till valbo för att köpa skor. Jag typ somnade i bilen påvägen dit, då är man bra trött!  Alla tre köpte varsina skor, fast mamma köpte flera par, hon har typ maaaassor av skor och ändå köper hon flera hela tiden (y)  ;> 

Så nu ska jag typ gå å lägga mig snart tror jag. Funderade en stund på att vara hemma imorgon för att orka å åka och rida efter. Men då blir ju linnéa helt ensam och jag har ju typ bara förkylning så jag åker nog dit ändå :)   men om det regnar när jag ska cykla så skiter jag it, för jag tänker inte bli mer sjuk! ;o  pussssss, see ya tomorrow!

(sitter på den stationära eftersom mitt mobila bredband tagit självmord eller nått, så inga bilder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0