bajstråkigt - 22 april 2010

Fått reda på att vi ska ha färgtema på spexfotot. Kikade in på emmas blogg och har pratat lite smått med na och hon är inte glad på färgtemat vi ska ha. Jag tycker.... att det är lite tråkigt. Men vill ju klä ut sig, typ bara nått enkelt som typ bondar? hippies? rock? fjortis? tönt? nörd? emo? pyjamas? uppklädda? tattare? killar är tjejer & tjejer är killar? - vad som hellst så man får klä ut sig. Men näe, färgtema.. Inte har man nå färgkläder heller, så måste tvunget köpa om jag ska vara med. Kul å slösa pengar på något man kommer använda en gång, precis som emma sa.. 

Näe det där gillas verkligen inte. Men finns inte så mycket man kan göra åt det, bara å gilla läget typ. Får väl vara svart jag då, för det är det enda jag har. KUL, nej. Skiter i å vara med överhuvudtaget för det löser sig ändå inte med kläder om ingen lånar ut, som jag tror på 99% att ingen gör. pussshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0