fredag - 1 april 2010

Hej på er!

Skoldagen gick fort med endast tre lektioner varav 1 av lektionerna var slapp och man gjorde ingenting. Åkte hem vid två och åkte nästan direkt till stugan som jag är i just nu. Våran älskade stuga.. Den är kanske hur liten som hellst innuti och hur stor som mark som hellst typ. Men den var inte så dålig som jag trodde, men jag tänker ändå inte stanna här längre än tills imorgon.

Nu ska jag göra mig hemastadd. Ska försöka blogga mycket men täckningen suger verkligen hör uppe. Måste gå runt för att få datorn att ladda.. Så vi får se hur lång tid det tar att ladda upp alla bilder som jag bjuder på..Fick verkligen inte upp några bilder. Sorry guys..  vi hörs kanske sen om jag orkar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0