fredag - 16 april 2010

Dagen har gått undan idag, men endast tre lektioner och ett nationellt prov! Lektionerna vi hade var so, svenska och idrott. På So:n pratade conny på om vulkanutbrottet på island och att alla som ska på semester vi västeuropa har det riktigt surt just nu, haha ;)   Sen på svenskan gjorde vi iiiinget å idrotten hade vi yoga. Fyfan, ovigare människa får man leta länge efter!

Kom hem runt två-halv tre och började packa direkt. Sen slappade framför teven tills felicia å dom hörde av sig att dom skulle komma sen åkte vi. Så just nu sitter jag i bilen och har diskuterat gävlegymnasiumet. Blir att jag går där ändå, great! Mamma å pappa kommer båda skjutsa å hämta mig på vintrarna och sen åker jag moppe till resecentrum på vår-sommar-hösten. Rajtan tajtan!

Nej nu ska jag kika igenom lite bloggar. Återkommer väl med ytterliga ett inlägg om någon timme eller sådär. puss.

backstage bild från i tisdags =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0