fredag - 2 april 2010

HAHAHA märke nyss att jag råkade skriva fredag igår på rubriken istället för torsdag. Aa så kan det gå, haha!

Ibland känner jag mig som världens klantigaste människa. Igårkväll när jag skulle blogga så ska man skriva in PIN-koden till internet och jag skrev fel tre gånger HAHAH, så jag kunde inte logga in för jag behövde PUK-koden som var här hemma. Ja ibland lyckas man.. så därför kunde jag inte blogga ;)

Men nu är jag iallafall hemma efter världens segaste dag/dagar upp i stugan.

Igårkväll så spelade jag och max kort tills elva då vi gick å la oss. Vaknade sju idag och somnade om till halv åtta sen gick det inte att sova mer. Lite trött man kommer bli ikväll, haha! Men gick upp och käkade frukost och sedan kämpade jag med teven så att den skulle fungera, å jag fixade det! nästan.. Fick in alla kanaler å så, men sen det med signalen var lite svår att få tag på. Så det sket sig så jag gick ut och sköt luftgevär med max.
Å sen fick jag prova backa in bilen på "parkeringen", gissa om det gick bra? Dom som gissa på inte bra, hade såklart rätt. Var så jävla svårt så jag visste inte vad jag skulle ta vägen :o  pappa satt brevid och blev nervösare å otåligare för varje försök som slutade i motorstopp. HAHAH.. Men jag klarade det tillslut och det var askul även fast man var livrädd :D

Åkte hem med farmor och farfar vid ett och kom hem från någon timme sen. Lite dåligt humör man blir på när man suttit och lyssnat på farmor som pratar nonstop i en timme. haha.. Nej nu ska jag avsluta här så laddar jag upp bilderna från igår. puss.


I bilen påväg dit.


Framme.


Bastun till vänster, stugan till höger.


Innuti, asliten.


halva balkongen, här ser man ut på baksidan.


Älskade dasset..


Ingången. Mammsen å pappsen.


Trappan upp. Pappa å max.


Haha, nyckelskåpet jag gjorde i femman hade som satt upp å, suck..


Stugan.


Sovrummet. Fanns bara ett, TOPPEN.


Åsså köket.

Fler bilder finns i kameran. Men den är kvar uppe i stugan. Å kom nyss på att jag glömde mitt påskägg där uppe. kill me =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0