fredag - 9 april 2010

Godmorgon!

Pga att jag var uppe så länge igår blev det att sova länge också. Vaknade för en halvtimme sen ungefär och har hunnit äta. Inte så frestande att äta mat direkt när man vaknat, frukost går bra, men inte mat. Så mår äckligt illa just nu.

Resten av dagen ska jag fortsätta slappa, blir som en söndag de här typ. Ska bara ligga i sängen framför film och massa annat. Imorgon ska jag upp tidigt för att åka iväg å rida själv på älsklingtanten. Blir 3-4 timmar där uppe, så åker rätt tidigt för sen är det kalas hos syster som fyller hela 30 år! hon börjar bli gammal tant hon å ;D
Efter det så åker mamma å pappa upp till stugan å sover över där. Själv tänker jag knappast följa med så blir ensam hemma så får se vad som händer.

Nu ska jag sätta igång en film. pyss.

hahaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0