fyrverkeri - 30 april

Sista april är ju smått kopplat till fyrverkerier, och jag hatar verkligen sånt. Nyår är ju snäppet värre (haha inte lite heller...) men jag är rätt ut sagt livrädd för fyrverkerier. Dom är väl okej att titta på men innan dom är i luften, nej fy. Jag tror alltid att dom ska ramla och åka runt på backen och smälla mitt framför näsan på en. Har ju erfarenheter av att bli jagad av en men den har aldrig hunnit smälla för man har alltid kommit undan. Men det är så jävla äcklig känsla, man tror hela tiden att den ska komma flygandes rakt mot en och smälla så man dör. Fyfan jag är riktigt livrädd för sånna och kan knappt vara ute på nyår pga av det. Kanske hur löjligt som hellst, men hatar dom verkligen.

Nog om det, helt random lix. Imorgon ska man upp halv nio för halv tio kommer hanna och hennes mamma å hämtar upp mig så åker vi till stallet. Blir en långdag där med långtur och mat. Blir jättetrevligt, speciellt nu när man har en häst som inte kutar förbi alla i ledet när man egentligen ska vara längst bak och som låter bli att ramla mitt i en backe vid högbobruk och sätter sig ner och knappt kan ställa sig på benen igen för hon är så stor å fet. haha, nej nu ska det bli en lugn, skön och jävligt rolig uteritt istället med världens bästa tant!

Så därför kommer jag inte uppdatera förrns jag är hemma igen. Så vi hörs imorgon. puss!

bild från nyår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0