godnatt snart? - 9 april 2010

Godnatt/morgon?

Varför sitter jag upp nu, det kan man ju fråga sig. Jag är trött men orkar helt enkelt inte gå å lägga mig. Imorgon är det fredag, då är det 3 dagar kvar på lovet. Deprimerande. Men det är galet skönt att man bara går en vecka i skolan och sen åker upp till sälen med saknade felicia som jag inte pratat med på kanske 278 år. Vi har nog ganska mycket att prata om skulle jag tro. Så tråkigt blir det nog inte. Jag ska även ställa mig på ett par slalomskidor, det kommer bli spännande och farligt i backen, kommer bowla ner alla på första försöket, jag lovar.. haha.

Imorgon, händer... inget! Typ första dagen på lovet det inte händer något, helt otroligt. Undra som flundra vad jag kommer sysselsätta mig med. Kanske börja ta tag i extra-uppgiften i So som jag fick av Conny? Vi får se, men tror inte det blir så ändå, måste ju njuta av lovet ;)

Shit vad jag pladdrar på. Jag har så otroligt lite att skriva om att jag bara hittar nya saker som händer och gamla saker att skriva om. Men så kan det vara. Nu ska jag nog kika lite på teven och sen sova. pussgodnatt.

haha titta vad jag hitta! Den här satt jag med någon timme när jag inte hade något internet, var ett bra tag sen, men då hade jag bra tråkigt. Och för dom som inte vet så är det Hanna som rider på Lady (tror jag hästen heter, 95% säker, hehe)

 

fan, trodde det här var orginalbilden men ser nu att jag redigerat bort tränset, haha.. äh jag hittade inte orginalbilden så den får duga som typ jämförelse.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH fan va sexigt my!!

2010-04-09 @ 10:57:28
URL: http://hannallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0