home - 14 april 2010

Söt bild det blev i förra inlägget, haha. Iallafall.. så gick skoldagen otroligt nog väldigt fort. Spanskaprovet var inte så jättehemskt ändå, det kändes bra trots att det var lite småkrångligt. Men bara för det kändes bra så gick de säkert skit, jag lovar..

Tydligen så har jag missuppfattat att nästa veckas nationella prov inte var på fredan, utan på torsdan. Fyfan vad surt! Så oavsett om jag åker hem eller inte så missar jag det. Förbannelse! haha, evigt tjat, men seriöst, jag måste ha det -.-

Men nu är det bara två dagar kvar på skolveckan. Och imorgon börjar vi halv tio och ska kolla på teater i två timmar, lite nice. Sen så har vi bara no & estet kvar, så blir väldigt skön dag. Å sen på fredag så har vi mattenationella direkt efter lunch och missar alla lektioner (eller är inte säker på om vi missar engelskan, men antagligen?) så då slutar vi efteråt för spanskan är inställd. SKÖNT!

Nu är det käk på gång. pöss.


HAHAHA hannas garv i slutet. andas kvinna andas xD




haha. lite missuppfattning där. men hon var snäll å försökte ;D x)


och såhär avslutade vi gårdagens hopp-pass. Kalle var trött å vägrade, så meningslöst å tjata på han.

Så nu är videona uppladdade. Vi bjuder på allihopa ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0