JA! - 14 april 2010

Yesyesyesyesyes! Kom in på Wild life park management på Gävle praktiska. Så jävla glad. Men det uppstår dock så jävla mycket problem samtidigt.. För i sommar slutar 17 bussen gå, och då tar jag mig inte till resecentrum utan att ta bussen från årsunda som inte alls stämmer med tiderna till gävlebussarna heller.. Så då måste jag antagligen cykla till resecentrum varenda jävla dag, jag kan ju ta moppen ibland, men blir jävla dyrt och så på vinter då? Hur fan ska de gå till, måste jag gå då lr?

Ja ni ser, uppstår en jävla massa problem. Skulle varit bäst om jag fått egen lägenhet på stan nära resecentrum, för i gävle kan jag nog inte bosätta mig, eftersom jag inte hittar där och varit där kanske 10 gånger, haha.. Men aa, får ta det med mamma å pappa på vägen till sälen. Då är dom fokuserade och kan inte gå ifrån mig när jag pratar med dom. Ibland är dom väldigt konversationsrädda, speciellt pappa, så måste vara listig ;) 

Och om man tänker efter så blir isånnafall det nästan bäst att söka om så att jag får Bollnäs som förstahandsval. För där bor man ju på internatet. Skulle vara sjukt bra, för jag vill gå lika mycket där som det i gävle. Eller, hellst gävle, men aa vi får se! Så jävla svårt...

Nu är det Greys Anatomy. Vi hörs imorgon puddingar! puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0