ledig - 22 april 2010

Jag tog ju ledigt hela den här veckan för att vi egentligen skulle stannat tills söndag. Men nu behövde ju felicia åka hem tills imorgon då hon ska ha nån trumpetgrej. Så när jag ändå är ledig åker vi iväg till valbo imorgon i behov att köpa bla bikini och skolavslutningsklänning +skor. Vi har ju bad nästa vecka om jag inte minns fel, så då behövs en bikini. Å imorgon är enda chansen till att köpa en så då passar jag på =D

Så medans alla andra är i skolan och trökar så är jag i valbo och shoppar. Sug på den ni! ;)  Fast jag har missat en hel del den här veckan, fyra prov! Musik & So prov + Spanska & Matte nationella. Jippi. Nej nu ska jag ta å kolla på tv en stund sen är det läggdags. pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0