måndag - 12 april 2010

Imorse var de då inte lätt att komma upp kan jag säga, somnade ändå ganska tidigt, runt ett. Men jag tog mig upp iallafall. Åkte till skolan och hade 3 lektioner as usual. Soprovet som vi skulle ha på torsdag blir flyttat till nästa vecka, vilket betyder att jag missar ännu ett prov. Så 2 prov +1 nationellt ska jag ta igen när jag kommer tillbaka efter veckan i sälen. Suck, blir jobbigt.

Annars så gick dagen ganska snabbt. Var hemma runt tolv-ett, och har inte gjort så mycket. Har inget att göra, men börjar bli lite småhungrig så ska ta någon macka eller så. puss.


sol idag med. och jag som lovade mig själv att sätta mig ute å sola, haha, dumt gjort för det kommer inte att ske. Just nu vill jag gärna att solen stannar kvar tills imorgon så vi har lite härligt väder när vi ska höppa =D


wosh, jag bjuder lite på mig själv idag. var längesen.


å ludwig ligger å sover. önskar man vore katt ibland asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0