söndag - 25 april 2010

Helgen gick galet fort hörni. Igår åkte jag och hämtade upp magda på moppen, hon lämnade väskan hos mig och sen drog vi till hemmakväll för å köpa götta. Sen spenderade vi kvällen med filmtittande och igentagande från vad som hänt i veckan när jag varit borta :)  Har 4 prov att ta igen bla, häärligt. + att det antagligen är 2 till den här veckan?

Börjar väl plugga lite smått på So-provet som jag måste göra hos mia på onsdag? Nej just det. Vi har dans, hejkomochhjälpmig. Vill verkligen inte. Eftersom jag är galet förkyld nu så kan den ju hålla i sig och bli lite värre så kanske jag hinner bli sjuk tills dess. Annars är det väl bara å tuta och köra, jippi.... Kom även på nu att jag måste ha ett jävla Sohäfte för att kunna plugga!? Mitt försvann ju och jag fick aldrig något nytt, bra där conny -.-

Jag är verkligen inte taggad på skolan. Men det är inte långt kvar, å startar mjukt imorgon med dom 3 lektionerna vi har. Så de är nice. Och klockan 6 imorgon så är det provridning på medryttarhästen, nervöst som bara den! Nej nu ska jag sluta babbla på. Vi höres. pusss.


busigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0