tacos - 2 april 2010

Tjo.

Sitter och kollar på "Hur man blir av med en kille på 10 dagar", hur uttjatad som hellst men den fick duga eftersom den går på tv. Någon gång ikväll kommer förhoppningsvis magda, å direkt när hon kommer så är det tacos på G. Får ta å göra iordning tills hon kommer om jag orkar dvs, hehe. Sen får vi se vad vi hittar på ivkäll.

Får se om jag hinner med nå blogginlägg ikväll, men det skulle jag tro att jag gör. Annars så vaknar vi upp imorgon antingen innan elva, eller elva. För tolv kommer farfar å hämtar mig och skjutsar upp mig till stallet. Så blir det en liten tur och sen hem igen. Men som sagt, får se hur det blir med bloggandet senare. puss.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0