tisdag - 13 april 2010

Ojojoj, dagen har verkligen gått undan idag.
Började med skola, fick reda att vi ska ha spanska nationella imorgon, taggar... Sen så har bildlektionen bestått av fotograferande till våran kalender. Ska ladda över dom snart och se hur hemsk man blev. Tur att det är flummbilder med som man får vara ful på, för där passar man bäst in. Annars så har skoldagen gått rätt fort faktiskt.

Direkt efter skolan drog jag mig ashungrig hemåt och slängde i mig toast, isglass å somnade framför teven. Galet trött! Ställde klockan på kvart över fyra. Drog på mig ridkläderna medans ja glodde på topmodel, ofc ;)  Sen blev man upphämtad av hanna å hennes mamma.

Red först på banan, hoppade. Gick sådär, sota har inte alls någon framåtbjudning på banan. Kan ju bero på att hon går lektion varje dag... Så hoppade smått, ville hoppa det högsta vi kom upp i några gånger men hon var ofokuserad och rev. Så jag gav upp rätt fort, precis som kalle gjorde i slutet. Så hanna bytte till strimma så drog vi ut på barbackatur på åsen. Kanske hur underbart som hellst att tölta barbacka! Men dock så gick det inte så bra på hemvägen, trodde sota skulle vara trött sen hoppningen men nejdå! Hon drog i väg i en jävla fart när vi galoppera och det var SÅHÄR nära på att jag ramlade av, haha. Hon vägrade sakta in. Jisses..

Är hemma nu, välbehållen. Och håller på med uppladdande av filmer på youtube. Bjuder på några sånna nån annan gång, just nu är bara en klar. Så den får duga för tillfället + lite bilder. Men mongobilder från bilden idag får ni imorgon! Godnatt.


när ni sätter på den så byt från 360 till största. Bäst kvalité =D














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0