torsdag - 15 april 2010

Dagen började otroligt bra imorse. Sovmorgon till halv 10. Tittade på världens sämsta teater där och sen satt i sån där ring och pratade, hatar sånt. Så jävla töntigt, å tråkigt, å irriterande och vettefan. Jag blir grymt förbannad på sånna som inser att det inte är ett dugg kul att sitta i en sån där fånig liten jävla ring. SUCK...

Sen så bestod dagen av bara 2 lektioner, No & estet. På no:n gjorde vi diagnos för att träna till nationella imorgon, kunde fan inte mycket, kommer verkligen gå skit imorgon men skit samma. Det får gå som det går för jag har inte matteboken hemma så jag kan träna heller. Men får väl vara ärlig å svara på det som fastnat, och chansa lite på dom andra ;D

Annars när jag kom hem så la jag mig direkt i soffan, somnade, å vaknade upp å då var pappa hemma å stekte pannkaka. Lovelovelove! HAHA...  Sen har jag inte hunnit med som mycket mer tack vare det. Skriver sen. pusss.

linnéa å julia på esteten. skylthelvete...

julia magda å linnéa. alltid lika soeta =D

bilderna är snodda från emma som bringade the camera to the schoool. imlovinit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0