torsdag - 22 april 2010

Home sweet home! Eller kanske inte.. Blev väckta halv nio imorse och sen slängde vi i oss frukost å satte igång med städandet. Å jäklar vad det gick undan, vart klara rätt så fort så fick sitta och vänta på dom andra. Åkte runt tio-elva från stugan och stannade å käkade lunch i Mora.

Sen köpte jag kanske världens äckligaste glass där också, uuh. En ny (?) solero isglass med annanas smak + fruktkött. Och jag som hatar annanas, usch! Sen började det klia asmycket i halsen efter att jag åt upp den så är antagligen lite småkänslig mot det. Tur att jag inte tycker om det annars hade det varit lite deprimerande ;)


Kom hem för cirka en timme sen och jag packade upp på direkten så sitter i sängen nu med lilla ludwig som är jäkla sällskapssjuk, åsså kikar ja på tyra banks show. Typ hur segt som hellst idag. Men aa överlever. Känns tråkigt att vara hemma igen, har typ inget att göra. Eller jo, måste börja plugga So. Men aa noll motivation så blir sista minuten like always. pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0